Thursday, March 10, 2011

miss cgt3...

Assalamualaikum
Rindunya pada blog,...
Dah lama x abis an masa nk tulis blog..
1st coz demam..




2nd coz bz  cikit ..
Banyak assgmnt..




3rd broadband problem...
Cdey toll ah..
Nk wat keje pon ssh coz xde broadband..
Nk cari contoh design yg cun2 pon ssh..
Law nk cari dalam buku bkn x leh..
Tp ssh ckit..
Nk kne g library,
Mmg malaz nk g sne...
Coz ada manusia yang kurang aku gemari..
Huhuhu
X bek toll ah aku nih
Suka suki aty aku jer nk benci org,,.
opssseyyy...
bkn  x  suka
tapi  kurang suka at dia..
ok..
bia kan dia..
let go..
hah..!!
aku an demam ari tu..
dpt MC cam dpat sijil maty jer aku rasa..
coz jarang n sepanjang aku at  johor nih
x pernah lagi aku dpt MC..
n 1st time aku  g klinik at cni..
tp.. demam nih menginsafkan aku taw..
mmg insaf bile da sakit,
manusia,.....
mmg cm uh..
hurmm...
an aku sakit,
nk bangun pon x larat sangat..
pening, bile bangun jer nk muntah..
n pecah rekod coz x makan dlm masa 6 hari..
mnum  only..
tu  pon mnum air kosong jer..
mnum pon nk muntah..
erm..
masa demam ni gak aku dpt knal kawan aku cm ner..
ada yg  tolong tgok jer..
ada yg smpai nangis coz cian tgok aku dmam..
ada yg tolong amek bwak g klinik..
mmg aku syg pada kwn2 yg dah tolong aku..
trimas korang..
tolong beli an mkanan,
air kelapa...
sedap air kelapa uh..
tp setiap teguk ku mnum mesti muntah..
bese r orang demam an..
huhuhuhu
aku x ckap pon at mak aku yg aku dmam..
hehhee
t dia wsau lak law aku bg taw..
t x psl2 flight ke JB..
ohhhh..
tidakkk..
huhuhu
bia lah..
hope di ampunkan dosa anak mu ini..
hehehheehehe
k r..
t ada masa aku abiz an masa aku disini ag,,..
sampai ketemu ag,..
huhu
ayat jiwang lak an..
huhu
k..
assalamualaikum..
trimas coz bace..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...