Thursday, August 25, 2011

(: ULTIMATE INTELLIGENT STUDENT :)

 Assalamualaikum..
BLURRRPPP....
maap maap maap...
kurang s0pan lak..hee~

kenyang lah.. alhamdulillah.. tadi masak spegheti n nasi..
2-2 aku serbu makan skali..
haha~
tamak t0l..

tadi.. ad member a.k.a senior aku...
datang.. n bagi gambar masa aku g kem at gunung Jerai..
(baru nk bg.. sdangkan dah lame kem uh).. 
huu~
15 hingga 18 JULAI 2011..
 lame lah gak uh an.. dkat sbulan dah..

kem nih pt0t nyer tuk bebudak tegar yg sememang sukar dibendung prangai nya..
kem nih diwakili oleh p0liteknik 1 malaysia..
semenanjung, sabah, sarawak,
n sumer lah..

pas uh.. 
poli aku hantar 10 0rang wakil..
6 laki 4 p0mpan..
senior 5 orang junior 5 orang..
n tentu2 lah aku junior..hahaha

perasaan g sana..?
konpem lah x sbr2..walaup0n aku nih mmg jnis kurang kesabaran an.. 
huhu..

mmg bez.. 
angin yg mendayu2..
aku amek wuduk un mengigil si0t..
tu bl0m cite nk mandi..
pergghhhh.... 
mmg x mndi lah kan..
(nme un kem)

dibuat berhampiran polisas..
dan di sertai juge oleh watianiah at sana..
so.. phm2 lah kan cm ner kem uh.. but mmg bez kem uh..
penat lah nak taip lgi.. 
oleh kerana aku da cube tuk upload 
pic sbyk bape juta kli tp syill ta b0le...
len kali ajer lah aku upload yer...

 huhu..
bye~



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...