Friday, September 23, 2011

' THe MaK CiK CoNVeRSe'

Assalamualaikum w.b.t.
salam 1 benua...
semalam ada member gua sorang ni tanya pada gua. 
" weyh, kau aku tg0k at lua r0ck, cm gangster, kasar. tapi aku pelik nape dlm ber''blogging'' ni ko cm lmbut jer..? ciap love2 lg ue.."tanye membe ni pada aku.
aku tak de lah marah.. aku sengih jer cm kerang busuk :D
pada membe aku ue..

jawapan nyer :::
aku bkn nk menjiwang ker, pe ker dlm blog. tp blog ni blog gua. hahaha :D
0k.. aku ngaku lah aku nih cm kasar cket. cm t0mb0y pon ad gak. tapi gua p0mpan sejati 0k.. lg sejati dr lagu awie ue taw.:D
sebenarnya, ape yg aku rase, tu lah aku tulis. gua mmg cm nih. lua nmpk gangster, tapi dlm ati ada taman bro.. :D hahaha
n0 lah, actually gua manusia bese, ad rse jap nk r0ck, ad mse gua jiwang. walaup0n suare gua ni r0ck cket. serak-serak basah. tapi tau pasaan jiwang gak taw. hahaha :D
gua nk jd lmbut sebenarnya.. tp asal lah ssah sgt nk 'training' kki gua ni pkai kasut ladies.. asyik converse jer.. tu kt bwah tu.kasut ladies yg gua bru bli bbrape ari tu dah k0yak cket.cmner nk than 1 sem..?
smpai dak umah gua un pnggil gua ' the mak cik converse' :(
kuang asam punye k0rang..hahaha..

ok.pape p0n c0e lah c0z entri kali nih psal gua mlepaskan pasaan di dada ( ayt jiwang si0t) :D
hahahaa~ pape p0n trimas bce gua pnye bl0g yg gua sndri tg0k pon cm bruk + hodoh nih... sbb gua x reti lah nk wat blog..huhuhuhu .. (ayt tacing).




(p/s : xde sesaper ker nk ajar aku wat blog yg law0 cket..?)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...