Thursday, February 23, 2012

buang masa

ok. buang masa
saya sedang buang masa!
bhahaha  :D

okeh. sekurang kurangnya saya buang masa dengan  benda yg elok ok.
means saya xde lah wat bnde yg kurang elok
*tibe-tibe menggunakan saya as kata ganti nama?
bhahaha  :D

ok. now talk seriously
aku buang masa time keje ni dgn nengok video ENCIK MIMPI
sedangkan video dia bkn ada gambar pon
atau animasi yg boley bagi aku ketawa
sekadar blank kelam itam legam
tapi 1.. 
aku rasa teruja nak tgok video dia sbb ada caption yg
boley membuatkan aku ketawa
seorang diri bagaikan orang gile
yang sakit jiwa dilanda
angin tsunami dan ombak rindu yang
merindui suara ENCIK MIMPI
*apa yg kau merepek ni hah?!

ok. aku law sehari x dgr suara ENCIK MIMPI ni
mmg x tidur aku
bhahaha  :D

aku suka suara dia okeh!?
*x slh pon kan?
:D
ok 
bhahaha  
dah2.. nk sambung wat keje  :D

*really nak wat keje la ni  =__=''

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...