Wednesday, February 29, 2012

the Date

the DATE
29.02.2010

hurm... 
4 tahun sekali uh..

ekceli...
nak cite..
perjalanan idup aku ari ni
bangun pagi tadi mak aku call
then
mak aku cakap
"kalau nak kawen igt pesan mak, 
hantaran mak nak sekurang-kurangnya 50 000 a.k.a 
50 RIBU"

mmg mak aku igt aku kawen gn Datok kan mak :D
bhahahaha  :D
mak.. law macam tu kan mak
mmg x kawen lah anak bongsu mak nih
:P

bi0r lah
stll young what..  :D
siyez ni
muda lagi okeyh!

then, erm..
knape ek dia asyik mesej aku je
aku rimas lah
aku x suka di kongkong
dia wat aku macam 'bini' dia
huh!
bosan

hey u =.=''

kau kawan aku je taw 
bkn lah bibik kau
bkn juge anak kau
apetah lagi bini kau
huh!

*mengeluh je aku nih
-------> sila jgn tiru perangai aku <------
ok?!

good girl and boy  :D



p/s :: mak aku suh kawen gn org yg dekat2 je. t balik raye xde la gadoh.
TAKNAK!
k.bye

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...