Wednesday, February 22, 2012

fanatik

ok. bertittle kan FANATIK...
aku tersangat fanatik satu suara  ni..
sangat sukakan lagu-lagu dia and suara dia

DIA ialah

-


-


-


ENCIK MIMPI

ada yang x kenal encik mimpi ni..
actually aku pun x knal, sbb dia t0o mysterious sesangat
but aku knal dia melalui laman sesawang YOUTUBE

laman sesawang ke youtube nih?
ah! lantaklah..
bhahaha  :D
yg penting aku sangat lah minat kat suara dia 
sampaikan aku download sume video yg dia wat
yg ada kaitan sesikit pon aku download juge ok! bhahaha  :D

nmpak x betapa fanatik gn suara dia. 
c0ol sbb suara dia x lah control sgt.

di bawah ini terdapat satu video dia 0r song dia yg aku sgt suke 
(ekceli sume video dia aku suke)
:D
bhahaha 
walaupun dia nih x pena nak tunjuk muka dia
yang penting aku mnat dia
cehhh.. dari explaination aku cm  
VOCAL BUKAN SEKADAR RUPA lak
enjoy ok !!!

video

S.U.K.A -by Encik Mimpi



video

Kisah Cinta Facebook -by Encik Mimpi








p/s  :  rupa bukanlah segalanya
kebahagiaan bukan melalui rupa
kebebasan bukan melalui harta
kehidupan sebenar terletak pada HATI

ada kaitan ke ngan entri aku kali ni?
hantam sajalah labu  :D


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...