Saturday, February 4, 2012

gUnUng lEdAng !

finanlly.....
Assalamualaikum...
hahaha

aku sgt bahagie wla0p0n letih gler..
but best sgt..!

semalam gerak gi MUAR = kg si Acap
walau p0n letih drive..
tp kami sampai dengan selamat nyer
 doa diketuai oleh abg isham  telah di bacekan
kami pon bertolak..
dalam pukul 10.00 malam kami berkumpul di petronas berdekatan
sebanyak 3 buah kereta konvoi ke Muar.

kami sampai lebih kurang dalam pukul 2.00 pagi.
keesokan harinya, iaitu ari nih...!
= pagi tadi kami bertolak ke gunung ledang..

selepas kami berjalan-jalan di dataran..
kami pun gerak ke gunung ledang
mendaki lebih kurang setengah jam kami pon tiba..

n after mandi2
makan2
minum2
dating2
posing2
gambar2
snap sanasini
dan sebagainya
kami pun bertolak pulang ke rumah...


cite aku ni skema sgt kan....?
hahaha~
okeh.. dah.. 
jnji korang bace da le.. 
t aku post kan gmbar2 yang kami sume tgkap..
but not now.. sbb aku sgt lah mngantok + nk pengsan dah.. huhu
orite..
tunggu kan kemunculan gmbar lak pas nie :D


p/s :: t law nk g gunung ledang boley lah ajak aku lagi... hahaaha
sumpah best sgt !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...