Friday, February 24, 2012

RINDU

serious aku sgt rindu kan 'dia'
da beberape tahun aku gn dia 

ada dalam 2 tahun kot aku gn dia
tapi sknk dah berpisah, putus
serious aku mmg rindu giler

ada nya dia dalam idup aku
menjadikan aku senang sikit
kalau aku kabur dengan hidup aku

dia lah yang terangi
tunjuk kan aku jalan yg lurus
my way~
but now
dia tinggal kan aku
eh! ke aku yg tinggal kan dia?
*lantaklah! yg penting aku nak kata dia tinggal kan aku
hidup aku makin susah tanpa dia
emak marah2 sbb aku tinggalkan dia dan pergi pada
yang baru

tapi aku terpaksa
sbb dia pun bkn ingat kat aku lagi

emak suh aku berbaik gn dia
tapi aku kata, aku perlukan masa

selagi ada parut ni 
aku tak nak berbaik gn dia





p/s :: RINDU sangat ngan CERMIN MATA aku!
wahai cermin mata.... bila lah aku nak repair ko ek?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...