Thursday, March 29, 2012

cantik kan???

Assalamualaikum
sihat semua?
masa aku tengah survey pasal gaya tudung yang biasa orang guna untuk tunangkan
aku terjumpa lah gambar artis pakai tudung
superb !!!
memang cantik
aku suka tengok artis pakai tudung
sekurang-kurangnya dosa bukak aurat kurang
walaupun aku takde lah baik sangat kan
tapi, tak salah berubah kan?
comel sangat diorang
even bertudung still boley berfesyen

tengok je lah
malas nak cite dah
bhahahaha :D







si comel, Heliza Helmi




Abby Abadi





ayu nya, Diana Amir








Ana Rafali






pelawak Malaysia, Enot








 Siti Nordiana






Yunalis Zarai, penyanyi






Irma Hasmie, Pelakon







Raja Farah








Si gadis YouTube, Najwa Latif








Pengacara, Farah Diana







DJ Radio, Anne


p/s :: cantikkan kalau berhijab?? walaupun aku xde lah pakai tudung fesyen macam tu, tapi Alhamdulillah aku masih bertudung. Harap Istiqamah :) Aminnnnn....

p/s lagi :: Nak sangat tengok Nora Danish, Fasha Sanda and Fazura bertudung. Mesti  cantik juge kan?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...