Saturday, March 10, 2012

Cermin Mata + Doraemon ?

ok. setelah bosan menghadap keje, aku kembali ke Blog
bhahaha :D

td aku ber'DM' gn membe aku di laman sosial
' Twitter'
and DIA memula kan DM tuh

DIA tnye pd aku

Dia : Awk. nape bile awk pkai spec mata len, and x pkai len
Aku : lah.. dah tntu la len pkai gn x
Dia : mmg lah. tp len sgt. bhahaha.. klau pkai mcm Doraemon, law x pkai mcm pompan melayu sejati..
Aku : what the?... Doraemon?
Dia : hehehe.. sebijik macam Doraemon, dah lah fb un pic Doraemon.
Aku : .....................?





ok. memang lah aku minat cite Doraemon dr kecik
tp takkan lah muka aku un sama gak?
adeiii..
ada org kata cite kartoon Doraemon ni kartoon bodoh
tp pd aku tak


sebab :
1 --- walaupun org kta alat2 dia uh MEREPEK n mcm2 lah, tp pena tak korang terpkir bhwa 1 ari nanti, Dunia akan berubah makin maju, dan tak mustahil lah kalau ad alat mcm Doraemon tu.
but, bkn sume lah, klau mcm pntu suka hati tu..
boleh ke?
mcm tak tercapai dek akal je

2 --- alat Doraemon : helikopter terbang at pale uh
aku tak rase bnde ue takkan wujud. memang la tak ade lg sknk ni
tapi, kte tak taw masa akan datang, nme pun dunia makin maju

3 --- kisah Doraemon gn kwn2 dia tu ada moral of the story nya
hayati ape yg di cakap, bkn tgok secare 'membabi buta' :D

4 --- memang sebahagiannya mcm mengarut but, jgn lah 'bijak' sgt smpai percaya yg ngarut tu skali.
ape daa =.=''


so? nak kata aku Doraemon lg? 
lantak lah. btw
suka gak org pggl cm uh
at least org igt kat aku
:D bhahaha

memang pon ade yg pggil aku Doraemon sknk nih
tape.. tak kesa pun
sebab Doraemon tu comel
and aku pun skali lah uh comel
bhahaha :P



Doraemon yg suke menyanyi = Aku yg suke memekak :)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...