Saturday, March 24, 2012

ibu

Assalamualaikum
:D
bahagia nya pegi keje ari ni
iya lah
setelah 2 hari aku tak dengar suara mak aku

aku dengar juge ari ni
hehehee 
mak tak sihat lagi
risau lah.. erm..
cm ner ek?

risau lah aku
btw aku nak berazam
hari ni akku nak publish 4 entri
bhahaha :)
boley tak macam gitu?
hahaha

mesti la boley.. 
0k. 
ni entri kedua hari ni
so far so gooooood :D

btw entri ni agak merepek and more bout me and mak
mak aku kadang2 kan,
boley jadi segarang singa betina mahupun harimau
kadang2 boley jadi sebaik kucing. manja dan dengar kata orang/ pendapat
kadang2, sampai aku tak boley nak describe mak aku sendiri :P

btw, rindu mak sangat 
kalau boley nak balik sekarang juge :D


p/s :: kadang2 aku panggil mak, ibu, mummy, mama, juge umi
        tapi itu semua membawa maksud yang sama kan ? :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...