Tuesday, March 20, 2012

meninggal dunia

Assalamualaikum and selamat Tengahari + happy lunch 
tadikan..


masa aku nak gerak pergi keje kan..
aku lalu satu jalan kuburan (dah mmg tu je pun jalannye)
aku lalu naik motor.tidaklah pule aku jalan kaki
mana mungkin kalau aku jalan kaki boleh sampai tempat keje aku
*jauh beb

btw,
aku nampak ada orang ramai kat kubur
dalam ati aku, mesti ada orang meninggal
siap ada kete polis and bas PDRM lagi
aku rasa lah kan yang meninggal ue mesti polis

hurm,,,
Inalillahiwainalillahirojiuun
masuk ni dah 3 hari berturut-turut dah ada orang meninggal dunia
aku doa kan tenang lah kat sana
walaupuna aku tak kenal.tapi tak salah kan doakan
saudara sesama Islam

erm
macam mana lah keadaan family dorang kan?




p/s :: Al-fatihah buat jenazah dan Takziah pada keluarga arwah :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...