Monday, March 5, 2012

sedar tak sedar

sedar tak sedar
harini dah 5 mac 2012
ada lagi plus minus 2 bulan setengah aku kat tempat LI nih

erm..
kejap je rasa nye
eh ! wait seminit!
aku makin tua?!
bhahaha

not tua but matang  :D
*ok.perasan

erm..
tetibe teringat kat membe aku sorang nih
*siyezly membe aku ek :)
dia orang melaka
aku yang memang teringin nak ke melaka tetibe terpanggil lah
nak tanya pada dia pasal melaka ni

dari cite dia melaka is great place
*agak2 bile lah aku dpt g
dia ada kata law nak g, pegi lah time dia LI
means  *latihan industri
macam ok je
nak ajak mak aku lah g sana
tak de lah aku sensorang je t
walaupun dia mesti teman aku tuk g tempat2 yang
interesting
tp tak lah berdua gn dia
kang berdua je kang
tak pasal2 aku kne tibai gn awek dia
*eh! ada awek ke?
bia lah dia
bhahaha :D

yang the most important nye
kang law berdua kang
ada orang ke-3
iaitu SYAITAN!
hehehe

tetibe alim lak.
*siyezly, betol kan?!

btw, nak gak merasa g melaka. 
aku lalu melaka je banyak kali
singgah nye tak penah
yer lah
nak balik perak 0r KL an memang lalu melaka law
dari johor
hehehe***

dah2..
*nak berangan g  A Famosa jap*
:D



can't wait this moment :D
*macam dah nak pegi je..
bhahaha  :D



p/s :: nak jalan2 melaka or tempat orang better dengan orang yang kite percaya :D
        naseb aku percaya at membe aku nih! :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...