Sunday, March 25, 2012

tak tercapai

Assalamualaikum..
tak sampai hajat aku. semalam nak update blog tapi tak sempat
keje punye lah banyak
tak menang tangan
aku rasa aku telah menjadi seekor sotong comel semalam
*perlu ke mention comel?

yer.
saya setuju dengan anda sume
saya memang comel
*bapak ah pasan seyh kau

ok.dah cukup merepek
ari ni
julung2 kali nye aku telah pegi breakfast kat MCD
dan aku pesan ''sausage McMuffin with egg''
ngan coffee
=
RM9.00
Mahal nye.. law aku mkn nasik konpem leyh kenyang
bhahaha@__@
ok.sebenarnya saya telah dibelanja oleh seseorang!!!
terima kasih kawan :D
lain kali belanja lagi ok?!
GOOD :)

bhahaha :)
ok.dia kawan saya yang paling baik dan pasan hensem
walaupun baik dia sangat ''playboy''
huh! perangai setan kau ya!!
hahaha

aku tak kutuk sebab dia pon tengah tengok aku update blog ni kan... ???

hahaha :)


p/s :: aku tak tau motip aku update blog ni kat MCD. O__O

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...