Thursday, December 13, 2012

susulan post TADI :)



Assalamualaikum :)

tadi kan aku ada post pasal artis youtube Tasha Mashahar dengan Syed Shamim kn ?
so , ni pendapat aku lah . kalau suka . suka .
kalau tak suka . its okey :)

pada aku artis youtube ni bagus :)
lagi - lagi yang lelaki . hehehe




:: yuna





:: Zee Avi





:: Najwa Latiff





:: Ainan Tasneem






:: Syed Shamim & Tasha Mashahar





:: Melda Ahmad


:: Nurnazarina Mahrif




diorang mengetengahkan bakat diorang dengan cara yang betul 
lagi 1 , jangan lah ada yang komen kata tak suka lah ape lah . gedik lah .
macam -macam lagi lah . aku pelik kenapa korang *eh bukan korang lah . 
tapi yang komen teruk - teruk tuh yek :)

kenapa boleh komen macam tu . 
and why korang tak sokong .
aku ni bukan nak pilih artis ke hape .
artis bukan semua yang bagus . bukan semua yang elok .
kita masing - masing ada otak and boleh pikir yang mana elok dan sebaliknya .

adalah lebih baik kita sokong mana yang elok tu .
memang lah aurat kalau suara perempuan yang lunak didengar oleh bukan muhrim .
remember ! nobody is perfect .

pada aku kalau nak kutuk pegi kutuk budak 5 days MC tu yang buat video .
hahaha . jangan kutuk . kita tegur :)
aku bukan seorang yang perfect . but aku penah rasa dikutuk .
sakit sangat rasa nya .
hehehee :D

bytheway , jangan judge orang tanpa mengenali nya . okeh ?  :)



bg artis YOUTUBE luar neagar pulak . aku suka diorang nih .


:: Grey Chance







:: Maddi Jane







p/s :: tipu kalau korang cakap korang tak pernah kena kutuk kan ? :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...