Saturday, May 4, 2013

Away To Perak


Assalamualaikum....

Sila lihat tajuk diatas. Sila LIHAT..!

Aku  balik perak weyh! Hahahaha. Rindunya dekat perak. Semester ni aku tak balik langsung Perak tau. Kecian mak aku tu. Aku konvoi  dengan kawan.  Tiga bijik kereta.  Mulamula  singgah Batu Pahat, Johor dulu. Lepas tuh baru lah terus balik. Tapi sebelum sampai Perak singgah Senawang, Negeri Sembilan dulu. Makan Burger Bakar. 

Ni yang nak cerita pasal burger bakar yang aku makan tu. Nama kedai ni Burger Bakar Deqwan, Senawang. Serius beb. Memang terangkat habaq kat hang. Harga dia okehokeh jer. Tak mahal sangat tak murah sangat. Kira okeh lah. Kalau mahal sangat aku pun tak mampu nak makan kat situ.
By the way, korang patut cuba tau. Harga dia dari RM5.00 hingga RM200 kalau tak salah aku. Kalau salah mintak ampun ye. Huhuhu..!



p/s : sedap giler kot burger dia and murah !  by the way aku dah sampai Perak dengan selamatnya semalam pagi :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...