Saturday, May 4, 2013

Makan Makan di Rumah Mewah


Wahhhhh! Tajuk kaw. Mengalah kan menteri. Hahahaha.

Assalamualaikum..... ehemehemehem....

Kawankawan nak tau tak?! Heeeee~   (macam budak darjah  satu nak cerita pulak).

 Okeh, macam ni... hari tu, bertarikh 28 haribulan April 2013 yakni jatuh tergolek pada hari sabtu, kami as ex-student graphic yang gila lagi senget ni telah mengadakan majlis makanmakan di rumah penasihat akedemik iaitu PA (kira macam guru kelas lah dulu law kat sekolah). 

Oleh kerana makanmakan ni untuk kami maka aku menjadi orang pertama yang hadir. Hehehe.
Sebenarnya aku ingat aku orang yang agakagak nak last datang, tapi sebaliknya. So, kembang hidung sekejap lah sebab aku paling awal dan terus memulakan aktiviti yang kami sedia maklum iaitu, MEMASAK. Huh! Gorenggoreng je pun, bukan masak teruk sangat. Dengan buat barbeque. Memang best. But sayang, tak ramai yang datang menjengah apetah lagi menjenguk.

Penasihat aku tu nama dia Encik Badrul Hisham. Encik Bad ni serius baik gila wa cakap kat lu. Sumpah tak tipu. Lemah lembut sangat dengan kitorang. Walaupun umur kitorang ni berbeza, but dia memang layan kitorang macam dah dewasa. Tak macam sesetengah pensyarah tu. By the way, kengkorang tengok lah  apa yang di snap oleh kengkawan aku ni. Sebab aku tak bawak kamera, jadik gambar pun dapat dari belas ihsan kengkawan aku jer. Hehehehee.





 p/s : sedap wooo makan nih :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...