Sunday, May 5, 2013

Music ?


Hai holla Assalamualaikum...

Korang sihat? Alhamdulillah, baguslah kalau sihat. Aku pun sihat lah jugak.

Music? Korang minat music apa? Aku? Semua aku boleh masuk, kadangkadang tu, lagu kantonis ke, jepun ke, india ke, kalau aku rasa best aku dengar jer. Hahaha.


 
 

Cuma aku ada tabiat ataupun lebih dikenali sebagai kesukaan yang pelik. Iaitu aku suka akan music etnik atau yang berbentuk kebudayaan. Mesti orang cakap, aku ni muda. Umur 21 tahun. Tapi music taste aku macam nenek nenek kan? Aku dah agak dah. Sebab bukan korang jer yang cakap macam tu. Ramai dah :’( kesian aku.

Tapi pada pandangan aku lah, walaupun music tu macam dah ketinggalan, tapi music tu ada nilai estetika dia sendiri. Hah! Sampai masuk nilai estetika sekali dah. Tapi memang betul. Cuba korang hayati betul betul lagu lagu yang macam tu. Srius memang boleh masuk lah.



p/s : korang minat music yang macam mana pulak ?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...