Tuesday, May 14, 2013

Sorry AGAIN !

Hai Hoi Hei !

Assalamualaikum sahabat .
erm... Im so sorry again .
I busy sangat this week. Mana mak masuk hospital lagi. Dengan nak cari kerja lagi . penat sangat. A day tidur 4 ke 5 jam je (macam tak biasa je kan?). by the way, mak dah keluar pon. A week masuk ward. penat jugak lah jaga plus tidur kat atas kerusi. kalau penat sangat, aku naik je atas katil tu sekali. hahahaha. kisah pulak aku kan?! sakit tulang belakang aku tidur atas kerusi je. alah. kerusi plastik yang macam kat kedai makan tu. hah?! sakit kan kalau tidur atas tu je? hahaha. demi bonda tercinta. aku okey je. hewhewhew.

aku ada dapat macam-macam offer kerja, tapi mak aku tak bagi lah. jauh lah. susah lah. bahaya lah sebab perempuan. pening kepalak fikir lah. huhuhu. macam mana lah nak kerja ni. dah seminggu aku menggangur kat Ipoh ni. aku taktahu lah macam mana. aku rasa mak aku macam tak nak bagi aku kerja je. tapi kalau dia taknak aku kerja buat apa dia bagi aku pergi belajar. hahahaha.


 
p/s : mungki belum rezeki lagi kot. kan?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...